Jag är med och tävlar!

The Juju - BlackThe Juju - Black

Lina Flodins på Linafoto anordnar en tävling ihop med Fotobag.se där man kan vinna en valfri Kelly Moore väska. När jag först såg alla grejer man skulle göra så tyckte jag att jag inte pallade med det, men då jag fick se den svarta Juju-väskan så ångrade jag mig direkt. Den är helt perfekt! Och då jag kommer växa ur min nuvarande kameraväska under sommaren (nya prylar, hihi) så skulle det sitta fint med en riktigt snygg väska!

Jag som gärna bär med mig hela min utrustning gillar inte riktigt att det skriker "foto-väska -> dyra prylar" om min kameraväska.. men med denna är man kamoflerad och smälter in!


Kommentarer :

#1: E M M A H O L M . S E

Riktig smart väska! Älskar verkligen din bild på fyrverkerierna i menyn förresten! Hur snygg som helst med vattnete och allt! :)

Svar: Ja, den är riktigt fin väskan! :-)Tack så mycket, det är en av mina favoriter också!
Sofia Sundås

skriven

Kommentera inlägget här :