Annelie #2


MUA: Nilofar Design
Modell: Annelie
Foto + redigering: Jag

Annelie #1



MUA: Nilofar design
Modell: Annelie
Foto + Redigering: Jag

Uppdaterad hemsida!

MUA: Nilofar Design
Modell: Annelie
Foto + Redigering: Jag

Idag har jag jobbat en del på och uppdatera min hemsida, blev bla. lite mer bilder och ny färg till designen. Nöjd!
http://sofiasundas.se

Min helg!


I fredags var jag bara hemma och slappade.
Lördagen bjussade på EM-final i badminton, Telenor Arena i Karlskrona. Min fd klubbkamrat (jag har slutat spela) Henri var med och spelade. Efter finalen åkte jag och M till husvagnen där vi grillade med mina föräldrar, kallt men mysigt!
Och söndagen innehöll 4årskalas!
Fin helg med andra ord :-)

Mitt fina Karlskrona


I torsdags, efter att husvagnen gått igenom besiktningen så ställde vi ner den på Dragsö, och medan pappa drog ner stödbenen plåtade jag Karlskrona i det fina fina kvällsljuset.
Jag vet inte vad det är, men någonting får mig att aldrig tröttna på denna utsikt. Det är så otroligt vackert!

Medan mamma och pappa checkade in plåtade jag lite till:

Gårdagens kvällssol


Olympus E-620 + Olympus 50mm f2.0 macro
@ f2.8, 1/125, ISO 100

Har äntligen släpat mig ut och plåtat det jag älskar mest av allt, vårblommor.. låg och kröp i gräset för och få till denna kompositionen. Live View i all ära, men vill man ha exakt skärpa får man lägga sig ner :-)

Fimo Fruits


Piffade upp min ganska färglösa franska manikyr med lite frukt & blommor!
Faktiskt förska gången jag använder mig av dessa fimo-produkter. Definitivt inte sista gången dock.
Lime, apelsin och citron är mina favoriter hittils, men jag har en hel drös med andra motiv jag ska skiva och prova framöver!
Fem av fem toasters!

Mitt hår!





Jag tänkte mest tala om att jag snart återfått min naturliga hårfärg, i alla fall så gott som det går just ju! Översta bilden visar hur det ser ut idag (aningen ljusare genom hela dock), och de andra bilderna hur det har sett ut när jag var brunett hösten 2010. Samt när jag kapade det till axlarna julen 2010 (snart är det utväxt igen!).

Rubriklöst inlägg..


Olympus E-620 + Olympus 50-200mm f2.8-3.5
@ 200mm, f3,5, 1/1600 sek, ISO 500

Igår när jag och pojkvännen var på väg hem till hans föräldrar stötte vi på denna lilla sötnos som satt och sjöng fint! Våren är här nu, jag känner det i näsan och i ögonen. Pollenallergi = gillar inte våren.. fotointresserad = älskar våren.. det går inte riktigt ihop :-)