I brist på annat..

Utrustning: Olympus E620 + Olympus 40-150mm f4-5.6
@ 79mm, f5,6, ISO 160, 1/320sek

Nytt och fräscht!

 


In med det nya, ut med det gamla, här är den nya designen!
Ni kommer dock få leva med att min header är lagom pixlig och grynig till i morgon, jag orkar inte fixa den idag! Dessutom blir det så när man animerar i photoshop! :)

Ny design på G..

Som rubriken lyder är det en ny design på ingång, hoppas ni blir lika nöjda som jag är!
Beräknar med och ha den uppe runt 17-tiden i eftermiddag!

Längtar efter..



Idag längtar jag efter våren.. Jag som i mitt stilla sinne för ett par dagar sedan trodde att det skulle bli vår när snön var borta och dagarna blivit varmare..
Men jag fick bita i det sura äpplet, för nu har vi åter igen två decimeter snö utanför huset! Inte okej enligt min mening.
Jag har nog med icke-inspiration ändå. Nu vill jag ha vår och sommar. Nu Nu Nu Nu!