Studio..

Olympus E-610 + Olympus 14-54 f2.8-3.5 + Olympus FL36R + vitt paraply + Silver reflexskärm
@ ISO 250
, f5.6, 1/60 sek, 25mm
 
Jag fick för mig och ta en ny profilbild till facebook innan, och jag är rätt nöjd med resultatet. Mitt rum fick agera studio denna gången. När jag flyttar nästa helg hoppas jag kunna sno åt mig en del av lägenheten och använda som studio! :)
 

Ny logga?!

Eller, kanske inte riktigt nytt, då jag inte haft någon riktig förut. Men nu har jag snickrat ihop ett par jag gillar, men jag kan inte välja.. hjälp?
Jag har mest fastnat för den tredje uppifrån samt den längst ner.. det blå är jag inte helt säker på heller.. kanske skulle gå på en mer grå ton om det ska vara annat än svart.

Lyckan..

Jag gjorde idag den sista delen av mitt taxiförarprov. Och klarade det.. jag är fortfarande i chock, och så himla GLAD! :-) Äntligen kan jag jobba på riktigt jag också, med något jag kommer trivas med!