IsaDora Extra Volume Build-up Mascara 100% Waterproof

Då jag har väldigt korta relativt raka fransar behöver jag böja upp dem lite varje gång jag ska lägga på mascara. Men också för att de inte ska ta i min glasögon. Denna mascaran gav allt vad den lovade. Den kan bäras naturligt med ett lager men också byggas upp och ge volym med flera lager. Jag kletar alltid utanför när jag lägger på mascara, och med en vattenfast mascara behöver jag använda makeup remover på en tops. Men det är inget som stör egentligen.

Min ögonfransböjare är batteridriven (kommer från eleven.se och kostar ca 50:-) och blir med andra ord varm (ca 39 grader), jag upplever det fungera bättre för mig med raka fransar från början. En riktigt bra ögonfransböjare + vattenfast mascara är det som ger bäst resultat enligt mig.

Ursäkta mina röda ögon, de är röda av all pollen ute!

Kommentera inlägget här :