E.L.F Passion Pink

E.L.F Passion Pink ser ut att vara väldigt heltäckande i flaskan och ganska opakt lack med mycket guldskimmer, men väl på naglarna är det skirt om man målar i tunna lager. Det går åt det hallonrosa hållet men är lite mer koralligt i färgen. Utan topplack torkar det till en halvmatt yta.
Appliceringen går lätt (som alltid med E.L.F lack) och snabbt men lacket torkar väldigt långsamt vilket drar ner helhetsintrycket. Aningen rinnigt och det ville gärna smita ut på nagelbanden om man var lite slarvig.
Jag bär här två tunna lager plus ett flödigt lager lack + topplack men det hade egentligen behövts fyra lager för fullkommlig täckning i solljus (och då är inte mina naglar missfärgade).
Sista bilden är närmst den egentliga färgen, med de andra bilderna ville jag visa det fina guldskimmert.
Jag använde Poshe Fastdrying Basecoat som underlack och Poshe TopCoat som överlack.

Kommentarer :

#1: annie

svar. haha jag har tänkt i flera år att jag ska köpa ett nytt objektiv men det har aldrig blivit av, roligare att köpa kläder och hästprylar! ;)



Åh Elf, ska nog med snart beställa därifrån :)

skriven

Kommentera inlägget här :