E.L.F beställning!


Igår trillade min fjärde (eller var det femte) beställning från EyesLipsFace ner i brevlådan. Jag blev så exalterad att jag slet upp paketet och i all hast bröt jag av min vänstra tumnagel (för er som inte vet så gjorde jag exakt samma sak i januari).. klantigt och dumt men jag skulle ändå kapa naglarna idag! :-)
Förra gången bröts inte bara tippen av/skivades utan då slet jag även upp en bit av nagelbädden.. gjorde fruktansvärt ont, men med nagelolja och lack som innehåller näringsämnen som stimulerar växtprocessen så fick jag relativt snabbt tillbaka min hela nagelbädd.
Denna gången innehöll beställningen mest gloss och annat till läpparna men ett par nagellack fick också följa med hem, likaså ett par ögonskuggor.
Lägger upp en swatch på ett av lacken senare i em!

Kommentarer :

#1: helena

fina bilder som alltid

skriven

Kommentera inlägget här :