China Glaze Sun Worshiper

En av China Glaze sommarkollektioer 2010 bestod av sex stycken neonlack och gick under namnet Poolside. Sun Worshiper är det enda neon orange lacket i kollektionen och det har verklgien fallit mig helt i smaken.

Jag har aldrig plåtat ett lack som varit såhär odrägligt svårt och få till rätt färgton på bilderna.. det var riktigt svårt, och jag har absolut inte lyckats egentligen.. men detta var så bra det gick i alla fall.
Som ni kan se på bilderna så är jag inne i en fransk-manikyr period och gillar och tänja på gränserna lite med olika kul färger på tipparna varje vecka.
Sun Worsihper är ett neon krämlack som torkar lite matt, men med överlack blir det skinande som glas och nästan självlysande.
Det är definitivt ett lack jag kommer använda mer nu under sommaren än vad jag kommer göra i vinter..
Jag har även använt mig av China Glaze Innocence som basfärg till min franska manikyr. Underlacken är Trind Nail Repair och Poshe fastdrying basecoat samt överlacket är från Poshe.


Dessvärre har jag inte kunnat hitta detta i någon av de svenska butikerna som säljer CG, utan jag fick beställa mitt från USA där hela kollektionen gick på cirka 150 svenska kronor.

Kommentarer :

#1: annie ♥

åh tack! :D lite sugen på att färga det, typ rött! Fast det blir nog till hösten isf! :D



Måste fråga, vet att de står att du inte gör bloggdesign till andra men du kanske ångrat dig? (a) så sjukt trött på min! :)

skriven
#2: Claudia

Ah, gud vad tråkigt !

Jag har inte så många vänner som vill stå framför kameran jag heller. :/

Jättefin blogg har du !:D

skriven
#3: annie ♥

svar: toppen! det blir bra men jag är dock bortrest nästa vecka men kan ta de v14 när jag kommit hem, om det passar dig. :) Vet inte riktigt hur jag vill ha de, hyfsat enkelt. Ny header och lite snyggare vid menyn typ :) kan såklart betala dig för de om du vill de :))

skriven
#4: Claudia

Tack sofia :D:D:D

skriven
#5: Rebecca Rehn

Snyggt!

skriven
#6: Elvira - foto

Härlig färg!

skriven
#7: annie ♥

svar : hehe näe inte denna gången :)

snygg färg!

skriven
#8: Elvira - foto

Har du kanske någon foto relaterad fråga så kika in min frågestund! :)

skriven
#9: annie ♥

svar: Har haft det hur bra som helst, ville inte hem! :) Jag är mer sugen på kläder, så himla mycket snyggt i butikerna nu! Tänkte på det, bloggdesign om du hade lust? :)

skriven

Kommentera inlägget här :