Hemsk bloggare..

Okej, jag erkänner, jag är nog en av världens sämsta bloggare..
Jag vet inte riktigt varför, men bloggen har liksom inte blivit en del av mina vardagliga grejer än. Jag undrar om den någonsin kommer bli det..

Jag älskar och fotografera.. men så kom jag på.. vem vill se mina tråkiga natur och macro bilder egentligen. Så jag måste helt enkelt komma på ett nytt konpect för denhär bloggen. "Foto-blogg" håller liksom inte rakt igenom, och jag är inte den som gör saker halvdana.. ska det vara så ska det vara till 110%.

Jag vill att min blogg ska bara som en dagbok, full med fantasifulla bilder och texter, så jag kan gå tillbaka och kolla på det senare i livet, lite som en dagbok..

Jag funderar mer på en Foto-, Make-up-, Naglar-, Mode-, och kanske lite Inrednings-blogg.. fast.. det blir väl kanske en allt-i-allo blogg då.. men det får bli så. Och jag tror det blir nog roligare för mig och blogga då, när jag inte hela tiden känner att bilderna måste vara perfekta och utan skönhetsfel.

Känner heller inte för och skriva "Vad tycker du, som läser min blogg?" För merparten av de som läser kommenterar aldrig. Så, jag struntar i den biten och klickar på Spara & Publicera.

Kommentera inlägget här :