Lite förändringar..

Men jo, så ligger det till. Kände att bloggen behövde ett litet lyft och har därför bytt ut lite bilder här till vänster samt headern. Sommaren har kommit till bloggen, eller nåt :)

Med det också (förhoppningsvis) lite mera bloggande.
Och vet ni vad?
Ni kommer få stå ut med mina macro/naturbilder. För det är vad jag vill att min blogg ska innehålla. Att fotografera macro/natur är som en drog för mig, det går inte sluta fotografera natur/macro när man väl har börjat och leka med ljus, komposition, skärpedjup osv. you name it. Det är beroendeframkallande.

Kör väl igång i morgon (idag..) med ett par inlägg som innehåller mina favoriter från i vår. Stay tuned!

Kommentarer :

#1: Fotograf MissJeni

Jag börjar som macro fotograf och jag älskar det lika mycket fortfarande. Det är som du säger, en drog, och jag är beroende!

skriven
#2: Fotograf MissJeni

Åh så roligt att du blir inspirerad av bloggen min :D Tack!

skriven
#3: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

skriven

Kommentera inlägget här :