Weekend i Berlin


Jahaja, nu bär det av mot Berlin i några dagar. Det ska bli så skönt att få komma bort ett tag, samla nya krafter och bemöta min arbetslöshet (som officiellt börjar på torsdag) med ett glatt humör.

Jag ska dock ta vara på så mycket som möjligt av min restid. Har laptopen med mig och tänkte faktiskt förslka skriva klart min hemtenta som ska vara klar i mitten på nästa vecka. Även programmera klart.. några timmar buss i Sverige, ca tre-fyra timmar på färjan och ytterligare fyra-fem timmar i bussen är ju som gjort för att plugga. Och när jag är bland folk brukar jag faktiskt få mer grejer gjorda.

Nåja, nog om detta. Jag ska ha en underbar helg med min familj och min pojkvän!
Så, frammåt måndag-tisdag kanske det kan komma en liten bild-bomb från kära Berlin.

Ha en riktigt underbar trettondagsafton så hörs vi efter att jag kommit hem igen. (Om det inte mot förmodan skulle finnas internet på hotellet.. :))

Kommentarer :

#1: jeanette

SV: Ja det är märkligt. Hur man vill ha vänner och vara social, men ändå är det så svårt. Och hur gör man?

skriven
#2: anniepannii ♥

Sv; Ja det är verkligen något speciellt att fota djur! :)

skriven

Kommentera inlägget här :