Julmusik och pepparkakor..


Är väl ungefär vad min eftermiddag bestått av.
Okej, inte riktigt.. Julmusiken, men inte pepparkakorna..

Ikväll ska jag och mina gruppmedlemmar göra klart uppgifter i Människa - Datorinteraktion, kommer bli skönt att få det avklarat. Jag har också bestämt att Mio ska komma hit och fördriva tid med mig, han har lovat mig en myskväll.

En sak till, jag skulle vilja ha lite nya ansikten och fotografera.. Så om du bor någonstans runt Kalmar, Karlskrona eller Växjö/Ljungby - kontakta mig så kan vi prata mer om saken.

Ha en mysig och trevlig kväll!

Kommentarer :

#1: Pia

Hej, trillade in på din blogg nyss. :) Dina naturbilder är väldigt fina. :o

skriven
#2: Neha

Vilken härlig bild:D



Och varsågod:D

skriven
#3: anniepannii ♥

Sv; jo, det är jobbigt att inte veta vad som har hänt. Man vet inte om man ska vara ledsen eller inte, han kan ju faktiskt vara i liv och ha det bra någonstans. Men får hoppas att jag får veta förr eller senare om vad som har hänt, så man slipper gå resten av livet utan att veta .. :/ Min lilla kisse ...

skriven

Kommentera inlägget här :