Ramat in lite bilder..


Jag har pysslat lite de senaste dagarna.
Bland annat har jag fått städningen i mitt rum så gott som klar, men jag har även ramat in lite bilder. Två av dem har jag gett till mamma och pappa. Bland dem bilden som visas i detta inlägget.
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite i Människa - Datorinteraktions boken.. faktiskt väldigt intressant kurs jag läser. Och i helgen kommer jag sitta och programmera C#.. en något klurigare kurs.

I morgon ska jag iväg på volleyboll, det ska bli kul faktiskt.. dock har jag inte bestämt mig för om jag ska spela eller inte.. what to do.. what to do.. :)

Kommentarer :

#1: ida somfan.

himlans mysig bild! :)

skriven
#2: Evelina FOTO & VARDAG

Hejsan



Vackra bilder.



Har du fotat länge?



Ha de bra

skriven

Kommentera inlägget här :