Frostigt bildlöst inlägg..

Jag verkligen älskar frosten som kommer nu under de första riktigt kalla nätterna.. Och jag har fotograferat en hel del av den, som jag har tänkt och visa er läsare. Men ni får bara ha lite mer tålamod.. för jag har precis börjat läsa två nya kurser i skolan nu.. Männsika - Dator Interaktion och Programmering med C#.. kanske inte de roligaste kurserna, och det är inget jag skulle läst frivilligt men jag ser faktiskt fram emot det.

Efter nyår har jag dock inte en enda aning om vad jag ska hitta på.. då jag valt att hoppa av utbildningen efter dessa kurserna så får jag försöka komma in på något annat eller hitta mig ett jobb.
Går även i tankarna kring att försöka slå slag i saken och försöka som fotograf. Men jag vet inte, vad tror ni?

Tror det är sovdags snart.. har bestämt mig för att föreviga soluppgången i morgon (om vädret tillåter förstås). Så nu går jag och myser med kudden i några timmar.

God natt! :)

Kommentera inlägget här :