Lägger ner..

Haha. Som en del säkert redan har märkt så har jag lagt ner det här med "Dag 1, Dag2" osv.
Jag har helt enkelt inte tid till det. Pluggar de sista veckorna nu innan jag hoppar av skolan och förhoppningsvis får börja jobba så fort som möjligt.

Nu ska jag diska, peta in en pinne till i brasan och sen ska jag hålla på med hemigheter hela helgen. Jag kommer ha hur kul som helst! Ska passa huset i helgen då resten av familjen har åkt söderut för att dra ett besök i Tyskland. Är lycklig som har en så fin pojkvän som håller mig sällskap och bär in ved åt mig :)

Ska försöka slänga upp lite bilder senare idag. Medans jag fixar med det kan ni få se vad jag ska göra i helgen (bland annat). Dock är detta en print från då jag satt och programmerade c# för första gången, alltså är det mer kod och mer avancerat nu! :) Kan också säga att jag verkligen avgudar Visual Studio. Tack till Linneuniversitetet för MSDNAA!

Kommentarer :

#1: Emma

Svar: Tofflen dog nog mer...

skriven
#2: Anonym

Hur kommer det sig att du ska hoppa av skolan?

skriven

Kommentera inlägget här :